התחברות

מעבר לתפריט ראשי (מקש קיצור 2) מעבר לתפריט תחתון (מקש קיצור 3) מעבר לתפריט צד (מקש קיצור 4) הפעלת/עצירת אנימציות - מקש קיצור 5

שירות לא משלמים לפני שמודדים

לא משלמים לפני שמודדים!

מבצעים הזמנה באתר ללא חיוב ומקבלים את המשלוח.

מודדים ומחליטים עד 72 שעות אילו פריטים אהבתם ואילו פריטים תרצו להחזיר.

נכנסים ללינק שנשלח אליכם בדוא"ל וב-SMS ומסמנים את הפריטים שתרצו להחזיר ובאיזה שיטה.

מחזירים את הפריטים באחד הסניפים או באמצעות שליח.

החיוב יתבצע רק לאחר 72 שעות ורק על הפריטים שהחלטתם להשאיר.

איך עובד השירות?

מוסיפים לסל כמה פריטים שתרצו מכל קטגוריה: הנעלה, ביגוד ותיקים בכל מידה וצבע שתבחרו.

בוחרים את שיטת השילוח המועדפת עליכם: שליח עד הבית או לוקר.

מזינים פרטי כרטיס אשראי – כרטיס האשראי לא מחויב בפועל אלא רק נתפסת מסגרת אשראי בגובה ההזמנה שביצעתם לפיקדון.

מקבלים את המשלוח באמצעות שליח או לוקר ע"פ בחירתכם.

מודדים ומחליטים! מודדים את הפריטים בבית ומחליטים עד 72 שעות מקבלת המשלוח אילו פריטים אהבתם ואילו פריטים תרצו להחזיר.

החזרת פריטים מתבצעת על ידי לחיצה על הלינק שנשלח אליכם ב-SMS  ובדוא"ל עם קבלת המשלוח, סימון הפריטים שתרצו להחזיר ושיטת ההחזרה: הגעה לאחת מחנויות NINE WEST או גלי (ללא חנויות עודפים) תוך 48 שעות או עם שליח*.

במידה ולא ביצעתם כל פעולה באמצעות הלינק, הזמנתכם תחויב אוטומטית לאחר 72 שעות מרגע קבלת המשלוח.

החזרתם את כל הפריטים - כרטיס האשראי שלכם לא יחויב ותקבלו הודעת ביטול עסקה.

החזרתם חלק מהפריטים - כרטיס האשראי שלכם יחויב רק על הפריטים שהשארתם אצלכם. אישור הזמנה וחשבונית קנייה ישלחו אליכם.

 *בכרטיסי אשראי מסוג דביט (חיוב מיידי) מומלץ לבדוק מול חברת האשראי את תנאי החיוב ותפיסת מסגרת אשראי בסוג הכרטיס שאתם מחזיקים ברשותכם.

**באחריות המשתמש לוודא כי כרטיס האשראי שבו הוא מבצע את העסקה הינו בתוקף לפחות ל- 30 ימים מיום ביצוע ההזמנה,

במידה ותוקף הכרטיס פג נציג מטעם אתר STEPIN יצור קשר עם הלקוח לקבלת פרטי אשראי חליפיים ותקפים.

***אתר STEPIN (חברת בריל) שומרת לעצמה את הזכות להעברת גביית התשלום לטיפול משפטי במידה והלקוח יסרב למסור פרטי אשראי תקפים לחיוב

פריטים אשר הלקוח החליט להשאיר ברשותו.

 

שאלות ותשובות:

האם כל אחד יכול להשתמש בשירות?

השירות פתוח לכל לקוחות האתר וכדי ליהנות ממנו אתם לא צריכים להיות רשומים לאתר. כמובן שמומלץ לכם להצטרף למועדון הלקוחות שלנו כדי לזכות בהטבות ומבצעים בלעדיים.

כמה פריטים אפשר להזמין במסגרת השירות?

אין הגבלה לכמות הפריטים שתוכלו להזמין במסגרת השירות.

האם ניתן להחזיר את כל הפריטים?

כן, ניתן להחזיר את כל הפריטים ללא חיוב.

במידה והחלטתם להחזיר את הפריטים או חלקם באמצעות שליח ולא באחת מחנויות גלי או NINE WEST, התשלום היחיד שבגינו תחויבו היא עלות השליח -25 ₪.

הפריטים המוחזרים חייבים לעמוד בקריטריונים הבאים:

הפריט ללא פגם או נזק, לא נעשה כל שימוש בפריט, לא תתאפשר החלפת/החזרת פריט שנעשה בו שימוש, הפריט יוחזר באריזתו המקורית, הפריט עם תווית כפי שהתקבל.

לא יתבצע זיכוי לפריט שיוחזר ולא יעמוד בקריטריונים המפורטים לעיל.

כמה זמן אוכל להתלבט אילו פריטים אני רוצה להשאיר אצלי ואילו פריטים אני מעוניין להחזיר?

יש לכם עד 72 שעות (לא כולל ימי חג, ימי שבת וימי שישי) מרגע קבלת המשלוח להיכנס ללינק שנשלח אליכם ב-SMS או בדוא"ל ולסמן אילו פריטים תרצו להשאיר אצלכם ואילו פריטים תרצו ולהחזיר.

מרגע שסימנתם כי ברצונכם להחזיר את כל הפריטים או חלקם יש לכם עוד 48 שעות לביצוע ההחזרה בפועל (באחת מחנויות NINE WEST או גלי לא כולל סניפי עודפים או באמצעות שליח בעלות של 25 ₪).

מתי כרטיס האשראי שלי מחויב?

כרטיס האשראי יחויב באחד מהמצבים הבאים:

1)  עברו 72 שעות מרגע קבלת החבילה ולא ביצעתם כל פעולה אקטיבית של סימון החזרת פריטים בלינק שנשלח אליכם לאחר קבלת החבילה -  במקרה זה ההזמנה תחויב אוטומטית.

2)  החזרתם רק חלק מהפריטים וחלק מהפריטים החלטתם להשאיר אצלכם, במקרה כזה יתבצע חיוב רק על אותם פריטים שאהבתם והחלטתם להשאיר אצלכם.

קיבלתי הודעה כי התבצעה פעולה בכרטיס האשראי שלי מיד אחרי הרכישה באתר.

בביצוע הקנייה באתר, כרטיס האשראי שלך לא מחויב אלא מתבצעת תפיסת מסגרת אשראי בגובה הקנייה שביצעת. בהסדרים מסוימים של לקוחות עם חברות כרטיס האשראי בעל הכרטיס מקבל התראה על כל פעולה שנעשית בכרטיס האשראי שלו, במידה ותקבלו התראה כי בוצעה פעולה בכרטיס האשראי שלכם הפעולה הינה תפיסת מסגרת אשראי ולא חיוב בפועל.

*בכרטיסי אשראי מסוג דביט (חיוב מיידי) מומלץ לבדוק מול חברת האשראי את תנאי החיוב ותפיסת מסגרת אשראי בסוג הכרטיס שאתם מחזיקים ברשותכם.

איך אני מודיע שאני לא מעוניין בפריטים מסוימים בהזמנה?

לאחר קבלת המשלוח ישלח אליך לינק ב SMS ובדואר אלקטרוני עם קישור לטופס החזרה דיגיטלי ששם ניתן לסמן את הפריטים שתרצה/י להחזיר ואת שיטת ההחזרה שבה תרצה/י להחזיר את הפריטים:

החזרה חינם ללא תשלום - את הפריטים שהחלטתם לא להשאיר ניתן להחזיר באחת מחנויות גלי או NINE WEST הפרוסות ברחבי הארץ (לא כולל חנויות עודפים) ללא תשלום נוסף.

החזרה באמצעות שליח* - ניתן לבצע החזרה באמצעות שליח בעלות של 25 ₪.

(במידה וערך העסקה המקורית נמוך מ-200 ש"ח סכום עסקה המזכה משלוח חינם ,עלות שילוח המוצר בהזמנה המקורית תחוייב במעמד החזרת הפריט/פריטים)

איך מבצעים החזרה עם שליח או החזרה בחנות?

החזרה בחנות – תתבצע באחת מחנויות גלי או NINE WEST הפרוסות ברחבי הארץ (לא כולל חנויות עודפים). רשימת הסניפים המלאה מפורטת באתר. יש להגיע עם תעודת המשלוח שקיבלתם עם החבילה או עם מדבקת ההחזרה כדי שיהיה קל לאתר את הזמנת המקור שלכם ולבצע חיוב במידה והחלטתם

להשאיר חלק מהפריטים, או ביצוע ביטול הזמנה במקרה ותחליטו להחזיר את כל הפריטים. יש להחזיר את הפריטים עד 48 שעות מרגע שסימנתם בלינק כי אתם מעוניינים בהחזרת פריטים בחנות.  

החזרה באמצעות שליח - יש לארוז את הפריטים שאותם אתם רוצים להחזיר בשקית שאותה קיבלתם או בכל שקית אחרת. חובה להדביק על השקית את מדבקת ההחזרה שקיבלתם עם ההזמנה לצורף זיהוי הזמנת המקור במחסנינו וביצוע חיוב או ביטול עסקה בהתאם לפריטים שהחזרתם.

יש להחזיר את הפריטים לשליח עד 48 שעות מרגע שסימנתם בלינק כי אתם מעוניינים בהחזרת פריטים.

 

השימוש בשירות כפוף להסכמה לתקנון האתר.

לא משלמים לפני שמודדים

 

מבצעים הזמנה באתר ללא חיוב ומקבלים את המשלוח. מודדים ומחליטים עד 72 שעות אילו פריטים אהבתם ואילו פריטים תרצו להחזיר.

נכנסים ללינק שנשלח אליכם בדוא"ל וב-SMS ומסמנים את הפריטים שתרצו להחזיר ובאיזה שיטה.

מחזירים את הפריטים באחד הסניפים או באמצעות שליח.

החיוב יתבצע רק לאחר 72 שעות ורק על הפריטים שהחלטתם להשאיר.

איך עובד השירות?

מוסיפים לסל כמה פריטים שתרצו מכל קטגוריה: הנעלה, ביגוד ותיקים בכל מידה וצבע שתבחרו.

בוחרים את שיטת השילוח המועדפת עליכם: שליח עד הבית או לוקר.

מזינים פרטי כרטיס אשראי – כרטיס האשראי לא מחויב בפועל אלא רק נתפסת מסגרת אשראי בגובה ההזמנה שביצעתם לפיקדון.

מקבלים את המשלוח באמצעות שליח או לוקר ע"פ בחירתכם.

מודדים ומחליטים! מודדים את הפריטים בבית ומחליטים עד 72 שעות מקבלת המשלוח אילו פריטים אהבתם ואילו פריטים תרצו להחזיר.

החזרת פריטים מתבצעת על ידי לחיצה על הלינק שנשלח אליכם ב-SMS  ובדוא"ל עם קבלת המשלוח, סימון הפריטים שתרצו להחזיר ושיטת ההחזרה: הגעה לאחת מחנויות NINE WEST או גלי (ללא חנויות עודפים) תוך 48 שעות או עם שליח*.
(הלינק נשלח עד שעתיים מרגע קבלת/איסוף החבילה)

במידה ולא ביצעתם כל פעולה באמצעות הלינק, הזמנתכם תחויב אוטומטית לאחר 72 שעות מרגע קבלת המשלוח.

החזרתם את כל הפריטים - כרטיס האשראי שלכם לא יחויב ותקבלו הודעת ביטול עסקה.

החזרתם חלק מהפריטים - כרטיס האשראי שלכם יחויב רק על הפריטים שהשארתם אצלכם. אישור הזמנה וחשבונית קנייה ישלחו אליכם.

 *בכרטיסי אשראי מסוג דביט (חיוב מיידי) מומלץ לבדוק מול חברת האשראי את תנאי החיוב ותפיסת מסגרת אשראי בסוג הכרטיס שאתם מחזיקים ברשותכם.

**באחריות המשתמש לוודא כי כרטיס האשראי שבו הוא מבצע את העסקה הינו בתוקף לפחות ל- 30 ימים מיום ביצוע ההזמנה,

במידה ותוקף הכרטיס פג נציג מטעם אתר STEPIN יצור קשר עם הלקוח לקבלת פרטי אשראי חליפיים ותקפים.

***אתר STEPIN (חברת בריל) שומרת לעצמה את הזכות להעברת גביית התשלום לטיפול משפטי במידה והלקוח יסרב למסור פרטי אשראי תקפים לחיוב

פריטים אשר הלקוח החליט להשאיר ברשותו.

שאלות ותשובות:

האם כל אחד יכול להשתמש בשירות?

השירות פתוח לכל לקוחות האתר וכדי ליהנות ממנו אתם לא צריכים להיות רשומים לאתר. כמובן שמומלץ לכם להצטרף למועדון הלקוחות שלנו כדי לזכות בהטבות ומבצעים בלעדיים.

כמה פריטים אפשר להזמין במסגרת השירות?

אין הגבלה לכמות הפריטים שתוכלו להזמין במסגרת השירות.

האם ניתן להחזיר את כל הפריטים?

כן, ניתן להחזיר את כל הפריטים ללא חיוב.

במידה והחלטתם להחזיר את הפריטים או חלקם באמצעות שליח ולא באחת מחנויות גלי או NINE WEST, התשלום היחיד שבגינו תחויבו היא עלות השליח -25 ₪.

הפריטים המוחזרים חייבים לעמוד בקריטריונים הבאים:

הפריט ללא פגם או נזק, לא נעשה כל שימוש בפריט, לא תתאפשר החלפת/החזרת פריט שנעשה בו שימוש, הפריט יוחזר באריזתו המקורית, הפריט עם תווית כפי שהתקבל.

לא יתבצע זיכוי לפריט שיוחזר ולא יעמוד בקריטריונים המפורטים לעיל.

כמה זמן אוכל להתלבט אילו פריטים אני רוצה להשאיר אצלי ואילו פריטים אני מעוניין להחזיר?

יש לכם עד 72 שעות מרגע קבלת המשלוח להיכנס ללינק שנשלח אליכם ב-SMS (הלינק נשלח עד שעתיים מרגע איסוף/קבלת החבילה) או בדוא"ל ולסמן אילו פריטים תרצו להשאיר אצלכם ואילו פריטים תרצו ולהחזיר.

מרגע שסימנתם כי ברצונכם להחזיר את כל הפריטים או חלקם יש לכם עוד 48 שעות לביצוע ההחזרה בפועל (באחת מחנויות NINE WEST או גלי לא כולל סניפי עודפים או באמצעות שליח בעלות של 25 ₪).

 *הזמנות לא מחוייבות: בערבי חג וביום חג, ימי שבת וימי שישי. חיוב כ.א מתבצע רק בימי חול.

מתי כרטיס האשראי שלי מחויב?

כרטיס האשראי יחויב באחד מהמצבים הבאים:

1)  עברו 72 שעות מרגע קבלת החבילה ולא ביצעתם כל פעולה אקטיבית של סימון החזרת פריטים בלינק שנשלח אליכם לאחר קבלת החבילה -  במקרה זה ההזמנה תחויב אוטומטית.

2)  החזרתם רק חלק מהפריטים וחלק מהפריטים החלטתם להשאיר אצלכם, במקרה כזה יתבצע חיוב רק על אותם פריטים שאהבתם והחלטתם להשאיר אצלכם.

קיבלתי הודעה כי התבצעה פעולה בכרטיס האשראי שלי מיד אחרי הרכישה באתר.

בביצוע הקנייה באתר, כרטיס האשראי שלך לא מחויב אלא מתבצעת תפיסת מסגרת אשראי בגובה הקנייה שביצעת. בהסדרים מסוימים של לקוחות עם חברות כרטיס האשראי בעל הכרטיס מקבל התראה על כל פעולה שנעשית בכרטיס האשראי שלו, במידה ותקבלו התראה כי בוצעה פעולה בכרטיס האשראי

שלכם הפעולה הינה תפיסת מסגרת אשראי ולא חיוב בפועל.

בכרטיסי אשראי מסוג דביט (חיוב מיידי) מומלץ לבדוק מול חברת האשראי את תנאי החיוב ותפיסת מסגרת אשראי בסוג הכרטיס שאתם מחזיקים ברשותכם.

איך אני מודיע שאני לא מעוניין בפריטים מסוימים בהזמנה?

לאחר קבלת המשלוח ישלח אליך לינק ב SMS ובדואר אלקטרוני עם קישור לטופס החזרה דיגיטלי ששם ניתן לסמן את הפריטים שתרצה/י להחזיר ואת שיטת ההחזרה שבה תרצה/י להחזיר את הפריטים:

החזרה חינם ללא תשלום - את הפריטים שהחלטתם לא להשאיר ניתן להחזיר באחת מחנויות גלי או NINE WEST הפרוסות ברחבי הארץ (לא כולל חנויות עודפים) ללא תשלום נוסף.

החזרה באמצעות שליח* - ניתן לבצע החזרה באמצעות שליח בעלות של 25 ₪.

(במידה וערך העסקה המקורית נמוך מ-250 ש"ח סכום עסקה המזכה משלוח חינם ,עלות שילוח המוצר בהזמנה המקורית תחוייב במעמד החזרת הפריט/פריטים)

איך מבצעים החזרה עם שליח או החזרה בחנות?

החזרה בחנות – תתבצע באחת מחנויות גלי או NINE WEST הפרוסות ברחבי הארץ (לא כולל חנויות עודפים). רשימת הסניפים המלאה מפורטת באתר. יש להגיע עם תעודת המשלוח שקיבלתם עם החבילה או עם מדבקת ההחזרה כדי שיהיה קל לאתר את הזמנת המקור שלכם ולבצע חיוב במידה והחלטתם

להשאיר חלק מהפריטים, או ביצוע ביטול הזמנה במקרה ותחליטו להחזיר את כל הפריטים. יש להחזיר את הפריטים עד 48 שעות מרגע שסימנתם בלינק כי אתם מעוניינים בהחזרת פריטים בחנות.  

החזרה באמצעות שליח - יש לארוז את הפריטים שאותם אתם רוצים להחזיר בשקית שאותה קיבלתם או בכל שקית אחרת. חובה להדביק על השקית את מדבקת ההחזרה שקיבלתם עם ההזמנה לצורף זיהוי הזמנת המקור במחסנינו וביצוע חיוב או ביטול עסקה בהתאם לפריטים שהחזרתם.

יש להחזיר את הפריטים לשליח עד 48 שעות מרגע שסימנתם בלינק כי אתם מעוניינים בהחזרת פריטים.

 

השימוש בשירות כפוף להסכמה לתקנון האתר.