התחברות

מעבר לתפריט ראשי (מקש קיצור 2) מעבר לתפריט תחתון (מקש קיצור 3) מעבר לתפריט צד (מקש קיצור 4) הפעלת/עצירת אנימציות - מקש קיצור 5

שירות לקוחות

כיצד מבצעים קנייה באתר STEPIN ?

גולשים להנאתכם באתר STEPIN בקטגוריות המעניינות אתכם או מחפשים את המוצרים האהובים עליכם במנוע החיפוש. בוחרים בעמוד המוצר מידה וצבע, יוצרים פרופיל באמצעות רישום לאתר או באמצעות כרטיס מועדון SUPER FRIENDS שברשותכם (או ממשיכים כאורח מזדמן ללא צורך ברישום) וממשיכים לקופה לבחירת שיטת השילוח ואמצעי התשלום.

מהי רשימת "המועדפים שלי?"

רשימת "המועדפים שלי" מרכזת את כל הפריטים שאהבתם באתר ואתם רוצים לשמור לקנייה עתידית. בכל פעם שתכנסו לאתר לאחר ההרשמה הראשונה רשימת "המועדפים שלי" תופיע באזור האישי שלכם. ניתן להוסיף כל מוצר שתרצו  ל-"מועדפים שלי" על ידי לחיצה על אייקון הכוכב המופיע בדף הקטגוריה או בדף המכירה. בכל שלב תוכלו להיכנס ל-"אזור המועדפים שלי", ללחוץ על כפתור "הוספה לסל הקניות" ולהשלים את קניית הפריט במהירות ובקלות. הפריטים באזור "המועדפים שלי" ישמרו למשך 3 שבועות מיום הוספת פריט.

האם עלי להירשם לאתר על מנת לקנות באתר STEPIN? ?

אם זוהי קנייתכם הראשונה באתר באפשרותכם להירשם בתהליך הרשמה קצר לאתר או למועדון החברים שלנו SUPER FRIENDS המקנה לכם הטבות נוספות מעבר למבצעים באתר.
במידה ואינכם מעוניינים לבצע הרשמה, תוכלו להמשיך כ-"אורח" ולבצע קנייה באתר ללא רישום.

מהו החשבון שלי?

בהרשמה לאתר STEPIN נוצר עבורכם מסך "החשבון שלי" עם כל פרטיכם האישיים שהזנתם באתר.  ב- "חשבון שלי" ניתן לעקוב אחר הזמנות, לעדכן פרטים, לצפות בהיסטוריית הזמנות וב- "רשימת  המועדפים שלי". אם אתם חברי מועדון SUPER FRIENDS תוכלו ב-"חשבון שלי" לבדוק את מצב הנקודות שלכם ופירוט ההטבות להן אתם זכאים.

שכחתי את הסיסמא מה עליי לעשות?

במידה ושכחתם את סיסמתכם בתהליך הכניסה לאתר יופיע קישור "שכחתי סיסמא". לאחר לחיצה על הקישור יהיה עליכם להזין את כתובת הדוא"ל שבאמצעותה נרשמתם לאתר. מייל עם לינק ישלח אליכם לדוא"ל ויוביל אתכם למסך איפוס ועדכון סיסמא.

כיצד אדע שהקניה הסתיימה בהצלחה?

בסיום הקנייה תועברו לעמוד שבו יוצג לכם אישור על ביצוע ההזמנה, פרטי ההזמנה, ומספר ההזמנה. בנוסף ישלח אליכם אישור על ביצוע הקנייה לכתובת הדוא"ל שבאמצעותה נרשמתם לאתר.

לא קיבלתי אישור על הקניה שלי, מה עושים?

במידה ולא קיבלתם אישור קנייה בדוא"ל, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של STEPIN בדוא"ל: SERVICE@STEPIN.CO.IL או בטלפון: 1700-70-78-79. במידה וההזמנה לא התבצעה עקב טעות בפרטי התשלום תקבלו התראה על כך במהלך השלמת ההזמנה באתר, ושרות הלקוחות שלנו יצור אתכם קשר.

ביצעתי הזמנה באתר וההזמנה בוטלה. מה עושים?

הזמנה באתר יכולה להתבטל בשני מקרים:

  • המוצר שבחרתם אזל מהמלאי- אנחנו עושים כל שביכולתנו לשמור על מלאי זמין על מנת לספק את השירות הטוב ביותר ללקוח. לעיתים בעקבות מקרים שלא בשליטתנו ייתכנו מצבים של מוצר שאזל ממלאי החברה. במקרים כאלה הזמנתכם עלולה להתבטל על ידינו. אל דאגה, שירות הלקוחות שלנו ייצור אתכם קשר לבירור ולעדכון.
  • פרטי התשלום אותם הזנתם לא אושרו על ידי חברת כרטיסי האשראי- במצב זה תקבלו התראה במהלך השלמת ההזמנה באתר, ושרות הלקוחות שלנו יצור אתכם קשר.
מהן אפשרויות התשלום באתר?

ניתן לשלם בכרטיסי אשראי מסוג ויזה, מאסטרקארד, ישראכרט ואמריקן אקספרס.
מספר התשלומים נקבע על פי גובה העסקה,
קנייה עד 200 ש"ח ניתן לשלם בתשלום אחד, קנייה מעל 200 ש"ח ועד 400 ש"ח ניתן לשלם ב -2 תשלומים

מתי מתבצע החיוב על ההזמנה שלי באתר?

החיוב מתבצע באופן אוטומטי בעת השלמת תהליך הרכישה. השלמת תהליך הרכישה מותנה בקבלת אישור מחברת כרטיסי האשראי על ביצוע החיוב. במידה ולא יתקבל אישור מחברת כרטיסי האשראי על ביצוע העסקה תוצג הודעה כי יש לפנות לשירות הלקוחות של STEPIN להשלמת פרטי התשלום.

האם ניתן לשלם במזומן על קנייה באתר?

לא, התשלום יכול להתבצע רק באמצעות כרטיס אשראי.

האם אתר STEPIN מאובטח ובטוח לקנייה?

כן, אתר STEPIN מאובטח ועומד בתקני האבטחה החמורים ביותר באמצעות פרוטוקול SSL כך שכל הנתונים נשארים חסויים ומאובטחים. תהליך התשלום וסליקת כרטיס האשראי מתבצעת באמצעות חברה חיצונית CREDITGUARD כך שכל פרטי האשראי הינם חסויים ולא נשמרים במערכת STEPIN.

האם פרטי כרטיס האשראי שלי נשמרים במערכת האתר?

פרטי כרטיס האשראי לא נשמרים במערכות STEPIN וכל תהליך הסליקה של כרטיס האשראי מתבצע בתהליך מאובטח באמצאות חברת CREDITGUARD.

מדוע עלי להקליד את שלוש הספרות האחרונות שעל גב כרטיס האשראי?

על פי הוראת חברות כרטיס האשראי, על מנת לבצע קנייה באתר עלינו לקבל נתון זה מבעל כרטיס האשראי. הקלדת שלוש הספרות שעל גב כרטיס האשראי (קוד אימות) מאפשרת לנו לוודא כי מבצע הקנייה הוא אכן בעל כרטיס האשראי. בכרטיסי אמריקן אקספרס קוד האימות הוא בן 4 ספרות.

מהן שיטות המשלוחים והעלויות באתר STEPIN?
  • שליח עד הבית או למקום העבודה - 25 ₪.
  • משלוח לנקודת איסוף/לוקר E-POST - 18 ₪.
  • בקנייה ב- 250 ₪ ומעלה - משלוח חינם עד הבית או למקום העבודה.
תוך כמה זמן אקבל את הפריטים שהזמנתי?
    1. משלוח עם שליח עד הבית או למקום העבודה- ההזמנה תסופק עד 5 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה באתר ואישורה על ידי חברת כרטיסי האשראי. החבילה תסופק לכתובת למשלוח שעודכנה על ידכם בהזמנה באתר. לא יתבצעו משלוחים בימי שישי, שבת, ערבי חג וחג. בישובים מרוחקים כגון יישובי הערבה, אילת, ים המלח, ישובים מעבר לקו הירוק, יישובי עוטף עזה, בקעת הירדן, יישוביי רמת הגולן, גבול הצפון וכדומה, זמן ההספקה עלול להתארך עד 7 ימי עסקים. בישובים בהם לא ניתן להגיע באמצעות חברת השליחויות- נציג ייצור אתכם קשר למציאת פתרון אחר להעברת ההזמנה אליכם. על מנת למנוע אי נעימויות ועיכובים הנכם מתבקשים שהכתובת למשלוח אותה הזנתם היא הכתובת שבה אתם נמצאים במרבית שעות היום. בנוסף, הנכם מתבקשים להישאר זמינים לצורך תיאום זמן ההספקה כאשר שליח מטעם חברת השליחויות ייצור עמכם קשר.
    2. איסוף עצמי מלוקר/נקודת E-post- ההזמנה תסופק לנקודת האיסוף אותה בחרתם עד 5 ימי עסקים מיום קבלת ההזמנה ואישורה על ידי חברת כרטיסי האשראי.
לאחר הגעת החבילה לנקודת האיסוף יישלח SMS המודיע כי החבילה הגיע ליעדה וניתן לאסוף אותה. יש לאסוף את החבילה עד 3 ימי עסקים מיום קבלת ה- SMS המאשר שהחבילה הגיע ליעדה.
כיצד בודקים את סטטוס ההזמנה?

לאחר ביצוע ההזמנה באתר, ישלח אליכם דוא"ל המאשר כי העסקה אושרה. מרגע זה אנחנו מתחילים בתהליך הטיפול בהזמנה. בכל שלב ניתן לעקוב אחר סטטוס ההזמנה באמצעות הכניסה ל"חשבון האישי" באתר תחת קטגוריית "מעקב הזמנות".
סטטוס ההזמנה יתעדכן עד לאיסוף המוצר או קבלתו על ידי שליח על פי בחירתכם בהשלמת ההזמנה. כל תהליכי הטיפול בהזמנה ילוו בהודעות SMS למספר הטלפון הנייד אשר עודכן במעמד אישור ההזמנה.


ביצעתי הזמנה באתר והתחרטתי. מה עושים?

ניתן לבטל את העסקה בפנייה לשירות הלקוחות של אתר STEPIN בדוא"ל: SERVICE@STEPIN.CO.IL  או בטלפון: 1700-70-78-79 בימים א' – ה' בין השעות 8:30-16:30.
בנוסף לרשותכם טופס פנייה לשירות הלקוחות בעמוד הבית של האתר לצורך פנייה בכל בעיה, שאלה או בקשה לביטול עסקה. לטופס פנייה לשירות הלקוחות לחץ כאן!

האם ניתן לבצע החזרה או החלפה לפריטים שנקנו באתר STEPIN?

אפשר לבצע החלפה או החזרה של פריט עד 365 יום מתאריך רכישת המוצר בכפוף לתנאים הבאים:

  • הפריט ללא פגם או נזק.
  • לא נעשה כל שימוש בפריט.
  • הפריט יוחזר באריזתו המקורית.
  • הפריט עם תווית כפי שהתקבל.
  • לא תתאפשר החלפת/החזרת פריט שנעשה בו שימוש.
כיצד ניתן לבצע החזרה או החלפה של פריט?
  • במידה ותרצו להחליף פריט שנקנה באתר, יש ליצור אתנו קשר באמצעות הדוא"ל SERVICE@STEPIN.CO.IL או בטלפון 1-700-70-78-79 נציגנו יתאמו עבורכם את החלפת הפריט באחת מ- 100 נקודות המכירה של "גלי" או "NINE WEST" הפרוסות ברחבי הארץ (לא כולל חנויות עודפים).

    ניתן לבצע החזרה או החלפה של פריט באחת מ-2 הדרכים הבאות:

    1)באחת מחנויות הרשת - ניגשים לאחת מ-100 נקודות המכירה של "גלי" או ""NINE WEST הפרוסות ברחבי הארץ (לא כולל חנויות עודפים) בצירוף החשבונית המקורית שהתקבלה עם הפריט או בצירוף העתק ההזמנה שניתן להדפיס מהאתר ב-"חשבון שלי". לרשימת הסניפים לחץ כאן! 

    2) באמצעות שליח – פונים לשירות הלקוחות של חברת STEPIN לתיאום החזרה או החלפה. לאחר הפנייה לשירות הלקוחות יתבצע תיאום ע"י חברת השליחויות לאיסוף המוצר בתוספת עלות השילוח. את המוצר המוחזר/מוחלף יש להכניס לשקית STEPIN ולהדביק מדבקת החזרה אשר מצורפת למשלוח המקורי.

    למשלוח המקורי.
כיצד אקבל זיכוי על החזרת פריט?

החזר כספי על פריט שהוחזר יתבצע עד 14 ימי עסקים ולפי צורת התשלום בהזמנה.
בתשלום בכרטיס אשראי הזיכוי יתבצע בכרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה ובאותם תנאים (לדוגמא: עסקה בתשלומים ההחזר יתקבל בתשלומים).

במידה ובחרתי לקבל זיכוי כספי על הזמנתי, האם עלי לבטל את העסקה גם מול חברת האשראי?

אינכם צריכים לפנות לחברת האשראי לצורך ביטול העסקה. ביטול העסקה יתבצע ישירות על ידי STEPIN מול חברת כרטיסי האשראי מרגע שהבקשה תתקבל במערכות STEPIN.

מה אני עושה אם אני לא רואה את הזיכוי בכרטיס האשראי?

בכל שאלה או בירור בנושא זיכוי או חיוב והספקת מוצר ניתן לפנות לשירות הלקוחות של STEPIN באמצעות הדוא"ל SERVICE@STEPIN.CO.IL או בטלפון 1-700-70-78-79 בימים א' – ה' בין השעות 8:30 – 16:30.