התחברות

מעבר לתפריט ראשי (מקש קיצור 2) מעבר לתפריט תחתון (מקש קיצור 3) מעבר לתפריט צד (מקש קיצור 4) הפעלת/עצירת אנימציות - מקש קיצור 5

מדיניות משלוחים, החלפה והחזרה

מדיניות משלוחים, החלפה והחזרה

משלוחים

שיטות המשלוח באתר ועלויות:

.שליח עד הבית או למקום העבודה בעלות של 25 שקלים

.משלוח לנקודת איסוף/לוקר בעלות של 15 שקלים EPOST

.בקנייה ב- 200 ₪ ומעלה - משלוח חינם עד הבית או למקום העבודה

זמני המשלוח

1)      משלוח עם שליח עד הבית או למקום העבודה- ההזמנה תסופק עד 5 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה באתר ואישורה על ידי חברת כרטיסי האשראי. החבילה תסופק לכתובת למשלוח שעודכנה על ידכם בהזמנה באתר. לא יתבצעו משלוחים בימי שישי, שבת, ערבי חג וחג.

בישובים מרוחקים כגון יישובי הערבה, אילת, ים המלח, ישובים מעבר לקו הירוק, יישובי עוטף עזה, בקעת הירדן, יישוביי רמת הגולן, גבול הצפון וכדומה, זמן ההספקה עלול להתארך עד 7 ימי עסקים.

בישובים בהם לא ניתן להגיע באמצעות חברת השליחויות- נציג ייצור אתכם קשר למציאת פתרון אחר להעברת ההזמנה אליכם. 

על מנת למנוע אי נעימויות ועיכובים הנכם מתבקשים שכתובת למשלוח אותה הזנתם היא הכתובת שבה אתם נמצאים במרבית שעות היום. בנוסף, הנכם מתבקשים להישאר זמינים לצורך תיאום זמן ההספקה כאשר שליח מטעם חברת השליחויות ייצור עמכם קשר.

2)      איסוף עצמי מלוקר/נקודת E-post- ההזמנה תסופק לנקודת האיסוף אותה בחרתם עד 5 ימי עסקים מיום קבלת ההזמנה ואישורה על ידי חברת כרטיסי האשראי.
לאחר הגעת החבילה לנקודת האיסוף יישלח SMS המודיע כי החבילה הגיע ליעדה וניתן לאסוף אותה. יש לאסוף את החבילה עד 3 ימי עסקים מיום קבלת ה- SMS המאשר שהחבילה הגיע ליעדה.
***במקרים בהם הלוקר שאליו הוזמנה החבילה מלא, יתווספו עד 72 שעות לזמן הגעת החבילה ללוקר.

מעקב סטטוס הזמנה:

לאחר ביצוע ההזמנה באתר, ישלח אליכם דוא"ל המאשר כי העסקה אושרה. מרגע זה אנחנו מתחילים בתהליך הטיפול בהזמנה. בכל שלב ניתן לעקוב אחר סטטוס ההזמנה באמצעות הכניסה ל"חשבון האישי" באתר תחת קטגוריית "ההזמנות שלי".
סטטוס ההזמנה יתעדכן עד לאיסוף המוצר או קבלתו על ידי שליח על פי בחירתכם בהשלמת ההזמנה.
כל תהליכי הטיפול בהזמנה ילוו בהודעות SMS למספר הטלפון הנייד אשר עודכן במעמד אישור ההזמנה.

אפשרות החזרה במעל 100 חנויות בפריסה ארצית | החזרה עד 365 יום 

חשוב לנו שתיהנו מהפריטים שאתם רוכשים באתר ולכן אנחנו מאפשרים לכם החלפה או החזרה פשוטה ונוחה עד 365 יום מתאריך רכישת המוצר. במידה ותרצו להחליף פריט שנקנה באתר,ניתן להגיע לאחת מחנויות הקבוצה על פי הפירוט בהמשך אך מומלץ ליצור אתנו קשר באמצעות הדוא"ל SERVICE@STEPIN.CO.IL או בטלפו .1-700-70-78-79 נציגנו יתאמו עבורכם את החלפת הפריט באחת מ-אחת מ-150 נקודות המכירה של "גלי" ,"NINE WEST", סולוג או LEE COOPER הפרוסות ברחבי הארץ  (לא כולל חנויות עודפים).

ביצוע  החלפה של פריט :

  1. ניתן להחליף פריט באחת מרשתות החברה- ניגשים לאחת מ-150 נקודות המכירה של "גלי" ,"NINE WEST", סולוג או LEE COOPER הפרוסות ברחבי הארץ (לא כולל חנויות עודפים) על פי סוג המוצר אותו אתם מתבקשים להחליף על פי הטבלה המצורפת מטרה, בצירוף החשבונית המקורית שהתקבלה עם הפריט או בצירוף העתק ההזמנה שניתן להדפיס מהאתר ב- "חשבון האישי". לרשימת הסניפים לחץ כאן!

ביגוד ילדים - החלפה תתבצע בחנויות סולוג בלבד .       
ביגוד בוגרים - החלפה תתבצע בחנויות LEE COOPER בלבד.
נעלי.-NW,BANDOLINO ,GUESS ,K+K,AK,ES – החלפה תתבצע בחנויות NW או SHOW OFF בלבד.  
שאר מותגי ההנעלה - החלפה תתבצע בחנויות גלי בלבד.

ביצוע החזרה וקבלת זיכוי:

ניתן להחזיר פריט באחת מרשתות החברה - ניגשים לאחת מ-150 נקודות המכירה של "גלי" ,"NINE WEST", סולוג או LEE COOPER הפרוסות ברחבי הארץ (לא כולל חנויות עודפים),
מציגים חשבונית או הזמנה או מדבקת החזרה שנשלחה אליכם עם החבילה ומבצעים החזרה בחנות לפריט.
לביצוע החזרה אין צורך לתאם מול שירות הלקוחות וניתן לגשת עצמאית לכל אחת מחנויות הרשת.
זיכוי יינתן בתוך 14 ימי עסקים ממתן הנפקת אישור הזיכוי.
התשלום יוחזר באותה דרך ולאותו אמצעי התשלום בו בוצעה הרכישה
מוצר שנקנה במסרת מבצע סל יזוכה בחלק היחסי של ההנחה.

ניתן לבצע החזרה או החלפה של פריט שנקנה באתר STEPIN בכפוף לתנאים הבאים:

  • הפריט ללא פגם או נזק.
  • לא נעשה כל שימוש בפריט.
  • הפריט יוחזר באריזתו המקורית.
  • הפריט עם תווית כפי שהתקבל.
  • לא תתאפשר החלפת/החזרת פריט שנעשה בו שימוש.

אפשר לבצע החלפה או החזרה של פריט עד 365 יום מתאריך רכישת המוצר.

אנחנו עושים כל שביכולתנו לשמור על מלאי זמין על מנת לספק את השירות הטוב ביותר ללקוח. לעיתים בעקבות מקרים שלא בשליטתנו ייתכנו מצבים של מוצר שאזל ממלאי החברה. במקרים כאלה הזמנתכם עלולה להתבטל על ידינו. אל דאגה, שירות הלקוחות שלנו ייצור אתכם קשר לבירור ולעדכון.
פרטי התשלום אותם הזנתם לא אושרו על ידי חברת כרטיסי האשראי? גם במצב כזה שרות הלקוחות שלנו יצור אתכם קשר.
חשוב לנו להדגיש שלעיתים בגלל הרכבי החומרים השונים של הנעליים המוצגות באתר ותנאי תאורה שונים בין הצילום בסטודיו לבין התנאים היום יומיים, יכולים להיווצר הבדלים בגוונים של הצבעים. אנו עושים כל שביכולתנו להציג את המוצרים בתנאי התאורה הטבעיים ביותר.

החזר כספי על פריט שהוחזר יתבצע בתוך 14 ימי עסקים ולפי צורת התשלום בהזמנה. בתשלום בכרטיס אשראי הזיכוי יתבצע בכרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה ובאותם תנאים (לדוגמא: עסקה בתשלומים ההחזר יתקבל בתשלומים).


לפרטים ובירורים באשר למוצרים והספקתם ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של STEPIN
באמצעות דוא"ל: SERVICE@STEPIN.CO.IL או בטלפון: 1-700-70-78-79