מעבר לתפריט ראשי (מקש קיצור 2) מעבר לתפריט תחתון (מקש קיצור 3) מעבר לתפריט צד (מקש קיצור 4) הפעלת/עצירת אנימציות - מקש קיצור 5

מדיניות החלפה והחזרה

מדיניות החלפה והחזרה


אפשרות החזרה ב-100 חנויות | החזרה עד 365 יום 

חשוב לנו שתיהנו מהפריטים שאתם רוכשים באתר ולכן אנחנו מאפשרים לכם החלפה או החזרה פשוטה ונוחה עד 365 יום מתאריך רכישת המוצר. במידה ותרצו להחליף פריט שנקנה באתר,ניתן להגיע לאחת מחנויות הקבוצה על פי הפירוט בהמשך אך מומלץ ליצור אתנו קשר באמצעות הדוא"ל SERVICE@STEPIN.CO.IL או בטלפו .1-700-70-78-79 נציגנו יתאמו עבורכם את החלפת הפריט באחת מ- 100 נקודות המכירה של "גלי" או "NINE WEST" הפרוסות ברחבי הארץ (לא כולל חנויות עודפים).

ניתן לבצע החזרה או החלפה של פריט באחת מ-2 הדרכים הבאות:

  1. באחת מחנויות הרשת - ניגשים לאחת מ-100 נקודות המכירה של "גלי" או "NINE WEST" הפרוסות ברחבי הארץ (לא כולל חנויות עודפים) בצירוף החשבונית המקורית שהתקבלה עם הפריט או בצירוף העתק ההזמנה שניתן להדפיס מהאתר ב- "חשבון האישי". לרשימת הסניפים לחץ כאן!

ניתן לבצע החזרה או החלפה של פריט שנקנה באתר STEPIN בכפוף לתנאים הבאים:

  • הפריט ללא פגם או נזק.
  • לא נעשה כל שימוש בפריט.
  • הפריט יוחזר באריזתו המקורית.
  • הפריט עם תווית כפי שהתקבל.
  • לא תתאפשר החלפת/החזרת פריט שנעשה בו שימוש.

אפשר לבצע החלפה או החזרה של פריט עד 365 יום מתאריך רכישת המוצר.

אנחנו עושים כל שביכולתנו לשמור על מלאי זמין על מנת לספק את השירות הטוב ביותר ללקוח. לעיתים בעקבות מקרים שלא בשליטתנו ייתכנו מצבים של מוצר שאזל ממלאי החברה. במקרים כאלה הזמנתכם עלולה להתבטל על ידינו. אל דאגה, שירות הלקוחות שלנו ייצור אתכם קשר לבירור ולעדכון.
פרטי התשלום אותם הזנתם לא אושרו על ידי חברת כרטיסי האשראי? גם במצב כזה שרות הלקוחות שלנו יצור אתכם קשר.
חשוב לנו להדגיש שלעיתים בגלל הרכבי החומרים השונים של הנעליים המוצגות באתר ותנאי תאורה שונים בין הצילום בסטודיו לבין התנאים היום יומיים, יכולים להיווצר הבדלים בגוונים של הצבעים. אנו עושים כל שביכולתנו להציג את המוצרים בתנאי התאורה הטבעיים ביותר.

החזר כספי על פריט שהוחזר יתבצע בתוך 14 ימי עסקים ולפי צורת התשלום בהזמנה. בתשלום בכרטיס אשראי הזיכוי יתבצע בכרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה ובאותם תנאים (לדוגמא: עסקה בתשלומים ההחזר יתקבל בתשלומים).


לפרטים ובירורים באשר למוצרים והספקתם ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של STEPIN
באמצעות דוא"ל: SERVICE@STEPIN.CO.IL או בטלפון: 1-700-70-78-79



התחברות